Mijn mobiel abonnement klopt niet wat moet ik hier aan doen?

ik had op 18 juli de galaxy s gekocht,bij vodafone. Ze hadden toen een aanbieding dat je 't 1e jaar 14.85 zou betalen en daarna (dus 2e jaar) 't dubbele maar nu is er 29,69 euro van mijn moeder's rekening afgeschreven terwijl het 14.85 zou moeten zijn en ik ben niet buiten mijn bundel geweest kan je hiermee nog je geld terug krijgen?

Toegevoegd na 17 minuten:
er stond dit erbij..zou het hiermee te maken hebben?

Toegevoegd na 17 minuten:
er stond dit erbij..zou het hiermee te maken hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of aansluitkosten.

Antwoorden (2)

Pak je contract en lees het even door.
Als daarin staat vermeld dat je 14,85 p/maand de 1e jaar betaald moet je langs gaan.
Print de bankafschrift van je moeder's rekening waarin staat dat vodafone 29,69 heeft afgeschreven en pak je contract die je ondertekent heb en ga langs bij de vodafone winkel.
Maar het kan zo zijn dat die 29euro aansluitkosten zijn maar die kans is klein
Ik zou even langs gaan en zeggen dat er iets verkeerd is gegaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het best op de site van vodafone kijken en daar bij contactinformatie kijken, dan kun je naar klantenservice mailen( http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/home.php?cat_lvl1=40&cat_lvl2=41&p_search_text=&p_sid=urTWn1Bk ) Dan stel je je vraag en hoe en wat en als het onterecht is krijg je meestal je beltegoed wel weer terug.
je kunt het altijd proberen.