Ik kan via marktplaats een 2dehands witte Iphone 3G, met 16 GB, simlockvrij, voor 180 euro kopen. Is dit veel? Of is het een goede koop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

ik vind het niet erg duur, aangezien een nieuwe meer dan 500 of tegen de 600 euro kost geloof ik (is ook makkelijk op te zoeken op diverse sites) maar ik zou de foon wel persoonlijk ophalen en kijken hoe ie eruit ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een mooi prijsje hoor! Had mijn eigen 3gs voor 330 verkocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor jullie antwoord! en hoe kan ik het best zien of ie echt is?
De kans is groot dat je wordt opgelicht! Zorg er dus voor dat je het kunt ophalen, maar laat het nooit versturen! Zelf ben ik opgelicht voor 280 euro voor een nintendo 3ds. Uiteindelijk wel het geld terug gekregen maar wantrouw nu veel dingen op marktplaats. Als iets te mooi om waar te zijn is, dan is dit het meestal ook.
Deze link zou je eventjes door moeten lezen, ook alle kenmerken waardoor je een oplichter kunt herkennen staan hierop: http://pc-en-internet.infonu.nl/diversen/78086-opgelicht-via-marktplaats.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er ook twee te koop staan maar ik wil er 200 voor hebben. Gr. Sander
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te beginnen is een iphone 3g iets anders dan een 3gs. Een stuk langzamer om maar iets te noemen. 180 euro is een normale prijs, zeker als je weet dat zonzoo 160 euro teruggeeft voor een iphone 3g en daar hoeft ie niet eens netjes voor te zijn...

Let wel even op dat de verkoper al wat langer actief is op marktplaats. Oplichters herken je eenvoudig, omdat ze vaak pas 1 dag of een paar dagen actief zijn op mp!