Als ik op samsung chat 335 op twitter ga valt mijn telefoon uit?

Als ik op het balkje van twitter klik valt het dus uit en facebook doet het al een lange tijd niet meer, is er iets aan te doen behalve een nieuwe telefoon aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Misschien helpt het om de apps opnieuw te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belangrijk is om je toestelelke dag eventjes uit te zetten, paar seconden uit laten staan en weer opstarten. Hiermee kan je dit soort dingen voorkomen.
Om het probleem nu op te lossen zou ik je een software update aanraden. Deze kan je downloaden op de website van samsung