Hoeveel Data zullen Twitter, Ebuddy en Whatsapp verbruiken als je het de hele dag aan hebt en soms ook een foto upload?

Ik wil namelijk een KPN abonnement nemen met een Iphone4 en daar zit dus die 1 gig data bij. Daarbuiten moet je extra betalen. Thuis zal ik natuurlijk wifi gebruiken! Het liefst geen antwoorden met "het licht eraan wat je precies doet". Zoals ik heb vermeld; de heledag aanlaten en soms een foto uploaden op bijv. twitter (neem aan 1x per dag/2dagen). Hoop graag hier ervaringen te horen of ik met 1 gig genoeg heb!
Alvast bedankt voor evt antwoorden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien, jij vind het geen antwoord, maar dat is het beste, ik doe socialmedia en nog een paar andere apps(fora's, soms youtube enz), en ik heb gelukkig ombeperkt, want meestal gebruik ik tussem de 0,8 GB en 2 GB per maand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Het probleem is dus dat alleen T-Mobile nog onbeperkt heeft. En ik wil eigenlijk geen T-Mobile wegens slecht bereik op sommige plaatsen waar ik woon (Op mijn school bijv heb je geen bereik met T-Mobile!). Vraagje aan jou Ulope: Gebruik jij ook wifi? Of zelden aangezien je onbeperkt hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, snap ik, ik heb telfort maar mijn abbo is 6 maanden oud.
Ik gebruik ook wifi hoor, zodra ik thuis ben!
Alleen heb ik veel sport en hobby buitenshuis, dus daarvoor gebruik ik het ook vaak, s'ochtens telegraaf op de fiets en buienradar onderweg naar tennis enz, verder gebruik ik vaak youtube vor school en drummen, vandaar dat ik in die tijd van huis zoveel gebruik

Antwoorden (3)

Ik denk ongeveer 4 mb dat is wat mijn iphone verbruikt volgens t-mobile maar ik upload wel 10 foto's per dag dus iets minder dan 4 mb voor twitter msn en andere social apps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat is per dag ? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe bevalt het T-Mobile netwerk jou? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook 1 GB, laat hem ook elke dag aanstaan vaak eBuddy en Twitter. Ook WhatsApp ik regelmatig. En ik moet je zeggen dat ik afentoe een smsje van KPN (Hi dan in mijn geval) krijg dat ik er voor de helft overheen zit of in de uiterste gevallen 75 %. 1 GB is voor mij, ik doe ongeveer hetzelfde als wat jij van plan bent te gaan doen, meer dan genoeg.
How, ik zette mijn antwoord bij de reacties, nogmaals bij de antwoorden:

Ik heb ook 1 GB, laat hem ook elke dag aanstaan vaak eBuddy en Twitter. Ook WhatsApp ik regelmatig. En ik moet je zeggen dat ik afentoe een smsje van KPN (Hi dan in mijn geval) krijg dat ik er voor de helft overheen zit of in de uiterste gevallen 75 %. 1 GB is voor mij, ik doe ongeveer hetzelfde als wat jij van plan bent te gaan doen, meer dan genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt aan 1 gig meer dan genoeg. Zolang je maar geen youtube gebruikt als je niet via wifi verbonden bent want dat verbruikt heel veel data. Als jij elke dag op twitter ,Ebuddy en Whatsapp bezig bent en soms een foto upload, kom je nog niet eens aan 200 MB per maand. Ik heb msn, Whatsapp en ook nog de gewone ping berichten waarvan ik er echt heel veel per dag krijg. Ik surf op internet en download soms ook wat plaatjes en verbruik dan rond de 100 MB per maand. Dus als jij dat ook allemaal zou doen en dan bv ongeveer 100 foto's per maand zou uploaden van laat zeggen 1 mb per stuk , kom je dus net op 200 mb per maand.