Wie weet waar de telefoonnummers 0909-5000100 of 0909-2027037 van zijn??

Er zijn flinke bedragen afgeschreven van mijn telefoonrekening. De kids weten van niks (ahum.....)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Het beste antwoord

Dit heb ik voor je gevonden.
Rechts onderaan zie je wie de aanvrager van het nummer is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De snelste manier om daar achter te komen ,is ze zelf één keer bellen.....
12 jaar geleden
0909-nummers zijn bedoeld voor amusement, spelletjes en prijsvragen. 0909-nummers mogen wel voor serieuze diensten worden gebruikt, maar niet voor diensten met een erotisch karakter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18+ is 0906 namelijk
Het eerste nummer is te lang voor een nummer in nederland. Gezocht op google, en ik krijg een nummer in china. maar ik zie geen chinees landnummer (+86) vooraan, dus denk ik niet dat dit de oorzaak is van de mysterieuze telefoonrekening.

Ik heb ook gezocht naar het nummer zonder streepje, en er blijkt iemand een klacht te hebben over hetzelfde nummer. Zie onderstaande bron, er staan geen reacties bij die kunnen helpen.

het tweede nummer is nergens te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Servicenummers zoals 0909-etc hebben 8 of 11 cijfers, dus dit nummer is niet te lang voor Nederland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm... maar toch, google geeft het al aan: het is in ieder geval geen nummer dat in gebruik is in nederland.
Vermoedelijk een belspel nummer, je kan misschien meer info verkrijgen bij de volgende link:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat het eerste telefoonnummer betreft heb ik het volgende gevonden:

spookrekeningen en foute incasso
Spookrekeningen en foute incasso
Naam: Rob Spelde
Ik heb een zeer goedkoop sim-only abonnement van Telfort.
Sinds enige tijd worden er bedragen afgeschreven van nummers, die ik helemaal niet ken!
Om even een paar te vermelden:
09095000100 (?)

Zoals U ziet zijn het bijna allemaal servicenummers.
Ik ben de enige die mijn telefoon bedient en ik bel die nummers NOOIT.
Ik heb vandaag een klacht bij Telfort ingediend en er is mij een verwerkingstijd van ± 2 weken aangezegd.

Ik wil al dat geld terug...wordt vervolgd...

Rob Spelde (Amsterdam)
<< Terug naar klachten

Bent u woordvoerder van een betrokken instantie, en wilt u reageren? Schrijf dan een mail naar info@telecomklachten.nl.

En wat het tweede nummer betreft zie 2e bron
12 jaar geleden
Ik heb ze alletwee even gebeld.
De eerste is van de Margriet.0909-5000100
De puzzel en winlijn van margriet.

Kosten 0,80 cent per minuut en kosten voor de mobile telefoon.

De tweede ,de prijs en puzzellijn van de Libelle.
Dezelfde kosten als de eerste.
En de kosten voor je mobile telefoon.

En zo zit je zo op een euro per minuut.

Nou kan ik niet controleren of het de echte Libele of de margriet is.

Mijn advies gewoon de betaalde nummers op je vaste telefoon blokkeren.

Toegevoegd na 9 minuten:
Het zijn alle twee vrouwenbladen.
Maar wel een mannenstem aan de telefoon.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, lol.