Er zit bluetooth op de Samsung Star waarmee je foto's kunt uitwisselen met andere mobiele telefoons (en computers met bluetooth).
Anders kun je een usb-kabel tussen je Samsung Star en de pc doen, die je waarschijnlijk bij aankoop hebt gekregen, om zo door je bestanden te bladeren en foto's kan kopiëren/knippen en plakken op je computer ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem en daar zat een Usb kabel van mobiel naar je computer. ;) Zit allemaal in dezelfde doos.