Hoe ontvang ik smsjes op mijn BB Bold 9000?

Ik heb sinds vandaag een blackberry bold 9000. Nu is mijn probleem dat ik wel een sms kan versturen, maar ontvangen is onmogelijk. Ik had eerst niet door dat ik een sms verstuurde, ben gewend een melding te krijgen. Maar via verschillende mensen gehoord dat ze smsen. Maar ik ontvang helemaal niks!! Wie helpt me??????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

je moet dan naar de site van je telecomaanbieder gaan, daar kun je de instellingen opvragen van je telefoon. die kun je dan naar je telefoon sturen doormiddel van een sms en dan stelt hij zo je telefoon in.