Blackberry Curve 8520: Vanochtend is mijn Wi-fi netwerk opeens verdwenen, hoe kan dat?

Opeens verdween mijn Wifi netwerk, terwijl ik gisteren nog lekker heb zitten Wifi'en..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Had ok eerst ook kan zijn dat de router kapot is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*ik
Kijk even op je router of het wifi lampje brandt ?
capthavoc
12 jaar geleden
Even de stekker van je router er uit halen en er weer instoppen. Kans is groot dat hij het dan weer doet. Zo niet even opnieuw netwerk instellen op je curve en kijken of hij hem nog wel vindt. Dan opnieuw verbinden. Als hij hem niet vindt is er dus idd wat mis met de router.
Succes!