Omdat 0900-nummers Nederlandse telefoonnummers zijn. 020 0f 053-nummers kun je ook niet zomaar draaien ; je moet dan éérst de landencode draaien (+31) en dan het netnummer zonder de 0. Of dat voor dergelijke nummers ook geld durf ik niet te zeggen want ik bel ze nooit, maar normaliter werkt het zo met (vaste) telefoonnummers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar vanuit het buitenland een NL 0900 bellen lukt niet. Zelfs niet met de internationale toegangscode en 31 als landnummer. Misschien dat die nummers per land toegewezen worden.
0900 nummers bestaan in ieder geval ook in België.
Kijk op deze site http://www.vraagalex.nl/0900-lijst.html om een alternatief telefoonnummer voor jouw NL 0900-nr te zoeken.