hoe moet je handelen als je als beller anoniem wilt blijven met een mobiele telefoon?

Een pre-paid contact betalen.......maar het opladen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Cryofiel
12 jaar geleden
Telkens iemand vijf euro bieden als je even van zijn mobiele telefoon gebruik mag maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je precies met anoniem? Dat je nr niet in t telefoonboek komt? Of dat als jij belt, de mensen niet een nr in beeld zien staan? Voor dat laatste kan je t gewoon bij je instellingen invoeren. En bij t kopen van n tel met nummer kan je aangeven of je in het telefoonboek wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je je legitimeren als je btg koopt dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het nummer mag/kan wel in hun scherm verschijnen, maar dan weten ze nog niet wie er belde.
Als je de aankoop van een pre-paid toestel contact betaalt, weet niemand van wie het nummer is. Betaal je per pin, is het wel te achterhalen. Resteerd nog het steeds weer opladen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*31*telefoonnr.
Dan krijgt de ontvanger 00000 in beeld. Als je dit doet en je hoort dat het geen juist nr is, dan was het #31#telefoonnr.
Ik moet t altihd weer ff proberen weln t ook weer was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het opladen van een prepaid kun je ook anoniem doen door een opwaardeerkaart te kopen en dan contant betalen.

Antwoorden (1)

Je moet er #31#06 1234567890 voorzetten