Open schroeven en andere boxen er in monteren :P
(beetje veel werk.)

Je kunt ook kleine meeneem boxjes kopen, daar kan veel geluid uit komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Metopvoeren bedoel je zeker dat je een code invoert en je boxen harder zet maar de kwaliteit van verandert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmm, zodra je echt gaat sleutelen aan zo'n mobiel is de garantie eraf.

je kan wel liedjes erop zetten die je van te voren met software 2/4x zo luid kan maken. de kwaliteit gaat dan wel verloren. je kan uiteraard altijd gwoon van die boxjes kopen en daar je BB op aansluiten...