krassen in me bb scherm wat nu?

ik heb sinds 16 mei een bb, nog niet zo lang dus, maar er zitten een paar krasjes in het scherm, hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BlackBerry is zon goedkoop ding..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat ik een iPod heb, en me zus een iPhone .

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je gewoon pech. Je kunt er mee teruggaan naar de winkel. (Je hebt de telefoon immers nog niet zo lang.) Maar de kans is groot dat ze zullen zeggen dat je zelf verantwoordelijk bent voor de krassen. Ze zaten er immers niet op toen je de telefoon kocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan bij sommige telefoon winkels repair setjes lopen met een vloeistof die de krassen opvult, daarnaast raadt ik een beschermhoesje aan. als de krassen te erg zijn dan kan je altijd nog je scherm laten vervangen. dit is in de winkel wel duur, maar op de bazaar in beverwijk is dit vaak wel goedkoper (als je tenminste in de buurt daarvan woont