Wie heeft tv aansluiting van ziggo met extra zenders?

Ik heb zo'n aansluiting waarbij je 2 weken alle zenders heb en dan gewoon zo'n algemeen basispakker maar bij aansluiten zegt hij steeds dat hij 0 televisie en radiozender heeft gevonden? we hebben toch echt alle kabels er goed in gedaan?weet iemand wat het probleem kan zijn en de smart card is geactiveerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik zou even kijken of de frequentie en netwerk ID wel goed zijn ingesteld in het menu van je kastje. Als die niet goed staan werkt het niet, soms moet je ook even bellen voor activatie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als het niet in het meegeleverde boekje staat kijk dan op pagina 12 van de bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was me net voor met de link, klopt als een bus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Sluit als een bus" of "Klopt als een zwerende vinger" een van de bekendste Nederlandse contaminaties. Onze leraar Nederlands zei dit steeds, als we hem er drie keer op betrapten in een lesjaar kregen we een traktatie. Elk jaar dat we hem hadden als leraar, hebben we wat lekkers gegeten in de laatste les van het jaar. :-) http://www.onzetaal.nl/advies/bus.php

Andere antwoorden (1)

Je moet de frequentie instellen en network ID. Deze zijn per regio verschillend. Ik zou even contact opnemen met een zaak die deze kastjes verkoopt, deze kunnen u vertellen welke codes u moet invullen. Zonder deze codes, ook is er 1 cijfertje verkeerd, krijgt hij geen signaal met beschikbare kanalen binnen. Succes!