als je pingt met je bb vanuit belgie, kost dat dan geld?

Ik heb een nederlandse bb en als ik dan in belgie ben en ping naar iemand in nederland, kost dit dan geld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ping kost altijd geld, namelijk je internet abonnement. In het buitenland kost het extra behalve als je wifi gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als je in t buitenland internet gebruikt komen er extra kosten bovenop je internet abonnement. Tenzij je ergens via wifi op internet zot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk hoever je in België zit. Als je bij de grens zit en nog via de Nederlandse provider gebruik maakt van je internet kost het niks extra. Mocht je via een Belgische provider pingen kost het extra. Je betaalt dan meestal per MB. Bij je provider kun je navragen wat je betaalt per MB in het buitenland. En dan verbruik je met pingen niet zoveel en kun je voor 1 MB tussen de 100 en 200 berichten sturen. Mocht je in België via wifi verbinding maken kosten alle berichten die je via de wifi verstuurt niets, alleen dus als je van je mobiele netwerk gebruik maakt betaal je extra.