Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ja hoor. Ik heb het zelf gehad en het is een leuke mobiel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ja ik vind van wel want hij is heel snel en je heb er heel veel Apps voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen heeft zijn mening maar ik vind het een goede telefoon, maar na een week wist ik pas hoe alles werkte :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wordt vergeleken met de iphone dus ik neem aan dat het een goede telefoon is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijs kwaliteit verhouding is goed.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je aan het kijken bent om deze te kopen: de Galaxy S2 is al uit en heeft bij veel providers dezelfde verkoopprijs als z'n voorganger!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top toestel!
Geen echte klachten gehad ermee bij ons in de winkel ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung Galaxy S is een prima toestel, maar ook alweer meer dan een jaar oud. Inmiddels is er al de Galaxy S2, maar deze is ook weer een stuk duurder. Binnenkort komt Samsung in Nederland ook met een smartphone die tussen de Galaxy S en Galaxy S2 valt: de Samsung Galaxy S Plus. Misschien is dat een betere optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mijn stiefbroer die hem nu iets langer dan een half jaar heeft is ie heel erg sloom.

galaxy s2 is beter, maar wel duurder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een prima model, maar al wel een jaar uit. Je kunt beter voor de Samsung Galaxy S II gaan, als je budget hebt dan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, echt zeker weten! Ik ben zó onwijs blij dat ik 'm gekocht heb! Ik kan er alles mee en het is heel leuk dat je zelf zo veel dingen in kunt stellen. Ook reageert hij heel snel en kun je erop whatsappen, pingen en op twitter. Verder is het erg handig dat alles in verbinding met google staat waardoor het zoeken heel makkelijk is! Het enige minpuntje is dat hij soms youtube en de mp3speler niet meer laadt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding