Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe komt het dat mijn internet het opeens niet doet meer doet op mijn blackberry?

ik heb sinds 3 weken een blackberry en alles deed het prima, maar sinds gisteren doet het internet het niet meer. Als ik bijv. naar google wil gaan blijft hij maar aanvragen en verder gebeurt er niks. Hoe kan ik dit oplossen? ik heb een abonnement van vodafone.

Groetjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
563

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Gewoon een storing van de provider neem ik aan, of doet je WiFi het ook niet meer? Dan zal ik contact opnemen met de klantenservice van BlackBerry en/of Vodafone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe even een battery pull. Dus terwijl hij aan staat even de batterij er af halen en na 10 sec weer opzetten. Dan reset hij zichzelf en waarschijnlijk staat alles weer goed. Gebruikte je wel de juiste browser ? Als je internet opent en er staat WAP bovenin je scherm heb je de verkeerde browser geopend en is dat het probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding