hoe komt het dat mijn internet het opeens niet doet meer doet op mijn blackberry?

ik heb sinds 3 weken een blackberry en alles deed het prima, maar sinds gisteren doet het internet het niet meer. Als ik bijv. naar google wil gaan blijft hij maar aanvragen en verder gebeurt er niks. Hoe kan ik dit oplossen? ik heb een abonnement van vodafone.

Groetjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Gewoon een storing van de provider neem ik aan, of doet je WiFi het ook niet meer? Dan zal ik contact opnemen met de klantenservice van BlackBerry en/of Vodafone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe even een battery pull. Dus terwijl hij aan staat even de batterij er af halen en na 10 sec weer opzetten. Dan reset hij zichzelf en waarschijnlijk staat alles weer goed. Gebruikte je wel de juiste browser ? Als je internet opent en er staat WAP bovenin je scherm heb je de verkeerde browser geopend en is dat het probleem.