Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn internet uitzetten op de samsung star 2?

Om onverwachte hoge rekeningen te voorkomen wil ik graag mijn internet uitzetten/verwijderen. Maar ik wil nog wel op wifi kunnen. Iemand een idee? En waar kan ik de wifi toegangscode vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
956

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het verwijderen vraag ik me af of dat kan. Je kan hem wel uitzetten, maar ik heb een andere mobiel, dus weet niet precies hoe het op de jouwe werkt. Maar als je de applicatie download: "APNDroid", waarbij je "3G/EDGE/GPRS" aanklikt (en dus... uitzet), is je gegevensverbinding 'op straat' (naar de 'telefoonmast' toe zeg maar, uitgeschakeld. Let wel: alleen het internet is uitgeschakeld dan hoor, niet je telef./sms). Wanneer je dan binnen bereik van wifi bent en je wilt het gebruiken, kun je het volgende doen, (dit komt uit gebruikersgids van jouw telefoon):
"Een WLAN zoeken en daarmee verbinding maken
1. Selecteer in de menustand Instellingen →
Connectiviteit → Wi-Fi.
De telefoon zoekt automatisch naar beschikbare
WLAN’s.
2. Schakel het selectievakje naast een netwerk in.
3. Geef een wachtwoord voor het netwerk op en
selecteer Gereed (indien nodig)."
Succes

Toegevoegd na 9 minuten:
oh nog even over de toegangscode....als je een draadloos modem/router thuis hebt moet je de toegangscode (wachtwoord, meestal een lange cijferreeks) even tussen je papieren zoeken, er zit een beveiliging/wachtwoord op je draadloze internet-thuisverbinding. Sommige restaurants/hotels en dergelijke, hebben een onbeveiligde internettoegang (en verbinden je dus automatisch als je wifi aanzet)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke, bedankt voor de informatie!
Je kunt internet bij de provider laten blokkeren, als je later eventueel toch weer internet wilt kun je hej laten deblokkeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding