Waarom krijg ik op mijn i phone vaak zwart scherm en gaat hij dan automatisch terug naar beginscherm?

Hij doet dit sinds een week telkens als ik een berichtje op hyves op twitter met een emoticon of foto erbij wil zetten.. Hij heeft het altijd wel gedaan.
Ik hen de aller eerste i phone.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Antwoorden (7)

Dat heb ik op mijn ipod touch ook, dan loopt de app vast. Erg irritand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij twitter weet ik het niet, maar bij hyves overkomt mij dit ook. Waarschijnlijk ligt het aan een update. Heb je misschien laatst een nieuwe update gedownload en lukte het toen niet meer? Grote kans dat het daaraan ligt. Je alleen maar wachten tot een nieuwe update, net Als ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een app neem ik aan?
Als een app niet goed is ontworpen is die te zwaar voor de iphone/ipod.
Zet in de recentie in de appstore dat de app vaak crasht als het vaak gebeurt met een bepaalde app. En hopen op een update
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:O DAT HEB IK OOk ech super irritant !! :O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een appcrash hier kan je niks tegen doen als er ene update komt en er staat bugfix dan kan het verholpen worden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak een probleem met het geheugen. Dit kan zijn door een fout in de software, maar ook omdat je teveel Apps open hebt staan. Sluit al je Apps en herstart je iPod twee keer achter elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, een app crash. Op de iPhone helpt het om af en toe een hard reset te doen: home+aan/uit knop ingedrukt houden totdat scherm op zwart gaat en Apple logo weer verschijnt. Opstarten duurt dan wel langer, maar er worden dan allerlei extra checks gedaan en m'n iPhone werkt dan weer erg snappy.