ik heb een nokia C3, daar zit geen whatsapp of ping op. Weet iemand of ik dat op de een of andere manier wel erop kan zetten zonder te hoeven betalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Dat kan niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit gaat alleen met betalen, als je appjes erop kan zetten. En als je ping bedoeld voor de blackberry gaat zwz niet.
Dus of betale of nieuwe tel kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp kun je in de ovi store vinden echter werkt niet met alle nokia's. G(oogle) talk werkt altijd, zelfde principe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Nokia C3 heeft het verkeerde besturingssysteem, je moet een Nokia hebben met Symbian S60 wil je Whatsapp op je Nokia gebruiken.
Pingen kan sowieso niet op een Nokia.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor als je het je afvroeg, een Nokia C3 heeft Symbian S40 als besturingssysteem.