Zijn deze telefoons whatsapp compatible?

Ik wil graag een nieuwe telefoon kopen, maar ik wil er soieso whatsapp op hebben. Zijn de nokia n97 en de samsung apollo whatsapp compatible?? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Samsung apollo is zeker whatsapp compatibel ;), draait op Android. Van Nokia heb ik verder geen verstand.

Ik weet wel dat Nokia jaren achterligt op het gebied van smartphones ;)

Toegevoegd na 37 minuten:
Op de Nokia n97 is whatsapp ook te downloaden, Nokia werkt met Symbian (60) Software waarop whatsapp ook te verkrijgen is :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, allebei. Mijn vriend heeft n97, dus daar weet ik het van.
Over de Samsung Apollo en Whatsapp is op google veel te vinden, dus dat moet ook lukken.

Toegevoegd na 47 seconden:
edit; In de bron staat de download voor de Samsung.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt op allebij alleen android is stabieler dan dun Ian met whatsapp;)