Ik heb een 2gb geheugenkaart op mijn BB curve 8520. Maar hij doet het niet meer! wat moet ik doen

daarvoor zat die kaartje eventjes in een andere telefoon. Kan het daarmee te maken hebben? als ik hem er in doe staat er: 'De geplaatste mediakaart bevat fouten. gebruik een schijfcontroleprogramma op een computer om de fouten te corrigeren.'

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Als je een virusscanner hebt dan kan naar computer rechtermuisknop op geheugenkaart en dan kijken of jet je kan scannen met de virusscanner
Veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er niks bijzonders op staat gewoon even formatteren. Rechtermuis op de drive waar het kaartje in zit en formatteren kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem formatteren. Nadeel hiervan is dat je alles kwijt bent en dat de hoeveelheid geheugen die op het kaartje kan waarschijnlijk ook iets kleiner word
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal gesproken zou je hem dan via je usb kabel aan moeten sluiten op je pc. Als je dan bij "computer"kijkt zie je hem als extra harde schijf er tussen staan. Dan klik je op je rechter muis knop en kies je de optie "eigenschappen". Dan kies je tabblad "extra" en dan kun je kiezen voor de bovenste optie "nu controleren"dan zoekt hij fouten op en repareert ze. Als dat niet werkt klik je weer met je rechter muis knop op de extra harde schijf en kies je de optie "formatteren " Hierdoor raak je wel alles wat er op staat kwijt.
Het slechte nieuws is echter dat de gevallen waarbij ik dit heb mee gemaakt de kaartjes niet te herstellen waren en formatteren ook niet lukte en je dus een nieuw geheugenkaartje nodig hebt. Gelukkig zijn deze niet duur.
Ik hoop dat het bij jou wel werkt en je kaartje niet teveel beschadigt is.
Succes!