Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar/bij wie kan ik een gratis iPhone krijgen en de maandlasten zo laag mogelijk houden?

Wellicht is er iemand hier die er ervaring mee heeft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
893

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik dacht dat T-mobile de enige is, volgens mij hebben die een deal met apple waarbij niemand anders een iphone mag verkopen

Toegevoegd na 1 minuut:
Het goedkoopst is denk ik een iphone kopen via marktplaats. De oudste iphone is niet zo duur meer, en dan een simonly via bijv telfort

Ook goedkoop voor sims is gsmweb: http://gsmweb.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik neem aan dat je een abonnement zoekt anders is tweedehands het goedkoopst maar aangezien je de maandelijkse kosten laag wilt houden gaat het om een abonnement veronderstel ik.

Via tweakers kan je zoeken op telefoon en dan kijken zij welke aanbieder het goedkoopst is voor die telefoon.

Kijk even goed of je een 1-jarigcontract of een 2-jarig contract wil. Dit kan in de prijs nog al uitmaken namelijk. Net zoals hoeveel belminuten je wil. Soms kan het goedkoper zijn om er 200 te nemen i.p.v. 150 omdat je dan meer korting krijgt in het tweede jaar van je contract.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een 2 jarig abonnement van 29,95 bij T-mobile, daar komt dan eenmalig 26,95 activeringskosten en 26,95 voor je toestel nog bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ING hebben ze nu een actie voor rekeninghouders (Studentenrekening en Betaalrekening).

Voor 19.95 een iPhone, maar wel 100 extra SMS'jes in de maand en geen aansluitkosten. Daarnaast wel 'gewoon' 29.95 euro per maand.

Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar de startkkosten zijn wel laag bij deze aanbieding, en je krijgt die extra smsjes per maand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding