wat is het verschil tussen een blackberry torch en en blackberry torch clone?

en is het veilig een blackberry torch via marktplaats te kopen? ik wil namelijk een prepaid, en vind het losse toestel prijs van de winkel dan te duur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Een clone is geen echte blackberry. Namelijk een namaak. Daarbij proberen zoveel mogelijk functionaliteit erop te laten lijken, maar of het echt zo gaat werken betwijfel ik.
Ik zou daar NOOIT voor kiezen..

Je kunt een los exemplaar in een GSM shop kopen. Dan heb je ook gewoon je garantie.
Anders 2e hands op marktplaats.

Op marktplaats moet je wel voorzichtiger zijn. En lopen daar nu eenmaal oplichters rond.

Volgens mij kan je ze voor 400-450euro nieuw vinden in de gsm-shops.