Kan ik mijn LG optimus 2x speed (nieuwe smartphone) aansluiten op mijn laptop net als op een tv?

Ik wil mijn nieuwe smartphone (een LG optimus 2x speed) aansluiten op mijn laptop zodat ik het beeld van mijn telefoon op mijn laptop zie. Ik weet dat dit dmv een hdmi kabel kan op een tv. Dus: Is het mogelijk om het beeld van mijn smartphone af te spelen op op mijn laptop met een HDMI-kabel?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee dat kan niet. De laptop heeft namelijk een HDMI uitgang en geen ingang!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dat kan niet. Tenzij die telefoon een hdmi aansluiting heeft maar dat lijkt me sterk.