Vraag over het sim-only abonnement van Simpel

Ik wil wel het sim-only abonnement van Simpel aanvragen, met 100 minuten voor 2,50 per maand.
Maar ik had gezien dat je sms los kan selecteren, maar dan word het wel weer 2,50 duurder.
Kun je nou met die 100 minuten voor 2,50 ook sms´sen, of is dat dan ook echt alleen bellen=

12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kunt dan wel gewoon SMS'sen, maar dat valt dan buiten je bundel en je betaalt er flink meer voor. Het is handiger om meteen het 5-euro abbo te nemen (en meteen een belplafond voor jezelf in te stellen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het beste kan je denk ik gewoon even de help desk bellen van simpel. Ik heb Zelf een 5 euro abbonement en ben heel tevreden over simpel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met dat abbo voor 2,50 kan je alleen bellen. Je kan wel smsen maar dat valt dan buiten je bundel en is erg duur, je moet dus eigelijk wel ook een sms bundel nemen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 2,5 euro heb je 100 belminuten en 10 sms'jes per maand gratis.