Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

HTC desire HD

Ik ga waarschijnlijk m'n iPhone 3GS ruilen tegen een HTC desire HD.
Is dit een goede ruil? Beide zijn in goede staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
628

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik zou het wel doen heb zelf een HTC desire en werkt perfect heb hem nu een jaar en nog steeds geen problemen gehad
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm, een moeilijke.
Begrijp wel dat de Desire HD gloed nieuw is, en de iPhone wat verouderd is. Ik zou wel voor de HTC gaan, lekker verfrissend! Maarja, Apple is toch wel vaak nog meer waard. HTC daalt de waarde snel, en kun je vaak al snel voor 200 euro tweedehands kopen...
Denk goed na. Wat vind je fijn aan de iPhone? Wat zal de Desire je te bieden hebben?

Succes ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, raad ik je zeker niet aan! Een iPhone kan veel meer dan een HTC Desire HD. Dat komt oa door de software. Jou iPhone heeft waarschijnlijk iOS 4.0 of hoger en daarmee kun je heel veel meer. Ook kun je veel meer apps met een iPhone dowloaden. Ik raad het je zeker niet aan. Maar als je kijkt naar de waarde van een simlockvrije iPhone en een simlockvrije HTC Desire HD zie je het verschil al.

Toegevoegd na 14 minuten:
maar als je toe bent aan vernieuwing moet je het gewoon doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals wat bv? Wat kan een iPhone meer als een HTC?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding