waarom geeft envirofone zo weinig geld voor mobieltjes?

Als je een iphone 3gs 16g geeft krijg je maar 180 euro terwijl dat al alleen de toestel prijs is.

Toegevoegd na 7 minuten:
bij toestel prijs bedoel ik dat bij een abbonoment

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het toch logisch dat ze 180 euro ervoor geven? Als dat het toestel prijs is, waarom zou je er dan meer voor geven? Dan kunnen zij de mobielen beter direct zelf kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik bedoel bij toestel prijs dat van een abbonoment

Het beste antwoord

1: Ze geven de garantie dat je het geld direct krijgt.
2: Je hoeft niet te veilen op eBay of Marktplaats.
3: Geen gezeur met verzending.
4: Het mobieltje is 2e hands dus kunnen ze er geen hoofdprijs voor geven.

Dit is service waarvan ze geen kosten in rekening kunnen brengen maar wel van het bedrag kunnen aftrekken. Persoonlijk zou ik voor Marktplaats of eBay gaan.