hoe zet ik apps op de samsung galaxy s?

ben al een tijdje aan het zoeken maar kom er niet uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

je hebt natuurlijk gewoon de marketplace, maar ik neem aan dat je die niet bedoeld.

Je moet een programma uit de marketplace halen die APK bestanden kan installeren (bijvoorbeeld appInstaller). Dan kan je van internet de apk bestanden downloaden, op je telefoon zetten (via usb en dan gewoon ergens op bijvoorbeeld de sd-kaart plaatsen).

Appinstaller starten en in 9 van de 10 gevallen staat het programma erbij om geinstalleerd te worden. Installeren en klaar :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon ergens tussen de apps... :)
Leest U het volgende eens en ga op deze website zoeken - na gratis registratie- naar Quick Install om dit probleem tot de verleden tijd te laten behoren. Het voordel is,dat je geen kabeltje of extra micro geheugenkaartjes persé nodig hebt en dat de aangeklikte apps van die website (Appbrain) naar Uw toestel worden verstuurd ! Op die website staan nog veel meer app's dan op de Market .

http://tweakers.net/nieuws/68449/appbrain-maakt-installatie-android-apps-op-afstand-mogelijk.html

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Je hebt de optie marketplace.
- Als je je aanmeldt bij Google op je PC en GSM, kun je ook via http://market.android.com je download starten.
- Je kunt ook met je mobiele browser naar market.android.com gaan en daar zo je downloads starten
- Via bluetooth of de usb-kabel kun je APK bestanden overzetten naar je telefoon en ze daar starten.