Is de Safe mode van een iPhone gevaarlijk?

Ik heb af en toe dat mijn iPhone in de safe mode springt. Kan dit kwaad voor mijn telefoon?

Kan het ook spontaan gebeuren? Bijvoorbeeld na 2 uur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je hebt hem zeker gejailbreakt? Zo ja, gewoon restart doen. Als het vaak gebeurd moet je mogelijk het laatste wat je via cydia hebt gedownload verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt niet uit. Ik heb het ook af en toe en als hij dan om restart vraagt gewoon doen en dan is er (meestal) een tijd lang geen probleem meer. Als het blijft gebeuren, meerdere x per dag/week, moet je het laatste in cydia gedownloade zoals tweaks etc. verwijderen. Als het dan nog blijft gebeuren, het crashen, verwijder je het daarvoor gedownloade uit cydia net zolang tot het niet meer gebeurd. Dit hoef je pas te doen als hij echt vaak crasht! Goed opletten wat je in cydia dus download!!!