Hoeveel kost een losse simlock vrije blackberry curve?

Waar kan ik die kopen en kan ik dan gewoon mijn huidige simkaart met vodafone abbonement erin doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn heel veel van dit soort vragen, kijk anders even op google dan kan je het wel vinden...

Het beste antwoord

kijk ff hier, heel goedkoop en Simlock-Vrij! En zo goed als nieuw! ,

http://gsm-telecom.marktplaats.nl/mobiele-telefoons-blackberry/443176496-goedkope-blackberry-curve-8520.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou ja hier alsnog een antwoord €169,99 als de blackberry simlock vrij is kan je oude simkaart er in, maar een blackberry met abonnement is wel makkelijker omdat je dan natuurlijk je mail kan bekijken overal waar je bent en hyves en facebook doen.