Mijn Nokia N96 gaat niet meer aan!!

heeft iemand een idee hoe ik hem weer aan de praat krijg of eventueel kan resetten??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dan heb je wellicht een software probleem. Wel eerst even checken, of dat de N96 niet aan gaat wanneer deze aan de oplader ligt. Even je toestel terug brengen naar de winkel en laten opsturen naar de fabriek. Is een paar maanden terug ook met mijn N96 gebeurd. Binnen 1 week was het toestel gereset retour en probleemloos werkend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ga ik vanmiddag maar effe naar de winkel.. bedankt

Andere antwoorden (3)

Accu eraf en er weer op al geprobeerd? Dat is meteen een harde reset, dus als dat niet werkt is of de accu, of de telefoon overleden....

Toegevoegd na 11 minuten:
Overleden is verkeerd gekozen! Het is namelijk niet per defenitie zo dat er dan niets meer aan te doen valt.
In dit geval kun je zelf niets meer doen, en zal je toestel terug naar de fabriek of Nokiaservicepunt moeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mobieltjes moet je opladen.

Dus:

Stap 1: Snoertje zoeken.
Stap 2: Snoertje in je telefoon stoppen.
Stap 3: Snoertje ook nog in het stopcantact stoppen.
Stap 4: Wachten totdat die klaar is met laden.
Stap 5: Stekker uit het stopcontact.
Stap 6: Snoertje uit de telefoon halen.

Als dat niet werkt kan niemand vanaf z'n laptop het probleem ruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb een nokia n95 en heeft wel eens een vastloper.
was het van de een op andere dag dan is er wat kapot van binnen en moet je hem laten maken.
is het gelijdelijk gegaan. dat ie bvb steeds uitviel maar dat je hem wel weer aankreeg, kan betekenen dat je abtterij stuk is.
succes