wat moet je doen als je black berry geen connectie meer heeft met internet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je dan via wifi of 3g/edge/gprs? of beide?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niks met de vraag te maken maar omdat er een spatie tussen black en berry stond was ik gelijk in de war: `een zwarte bes die geen verding maakt? O, wacht! Een blackberry!`

Antwoorden (3)

Als je wifi hebt moet je even bij de wifi instellingen kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik even op je Blackberry toets en kies dan de optie " verbindingen beheren" Kijk daar even of je wifi en je mobiele netwerk staan aangevinkt. Als deze staan aangevinkt en je hebt geen 3G/gprs of edge verbinding dan ben je gewoon op een plek waar je slecht ontvangst hebt. Als het om je wifi gaat moet je even kijken of er een groen V ( vinkje) staat achter je wifi verbinding. Is dit een plat streepje dan moet je of de router even opnieuw opstarten of even naar de optie onder bluetooth kiezen voor "wifi netwerk instellen" en dan even een ( nieuwe ) verbinding maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga vodafone tmobile enz welke je hebt belllen en zeggen wat er aan de hand i
Bronnen: