Mag Vodafone zonder vermelding de voorwaarden van je contract wijzigen?

Eerst kon je vier maanden voor de vervaldatum van het contract een nieuw toestel uitzoeken, maar Vodafone heeft dit nu zonder te melden gewijzigd naar twee maanden. Mogen zij dit zomaar doen, zonder je ervan op de hoogte te stellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Deze regel is er altijd al geweest. Er was echter sprake van een versoepeling. Nu hebben ze hem weer strak gezet.
13 jaar geleden
Bij een eenzijdige aanpassing in een contract mag je volgens mij afzien van de overeenkomst.