Hoe kun je ervoor zorgen dat je geen SMS-jes meer kunt ontvangen?

Ik vind het niet leuk om SMS-jes te krijgen. Mensen moeten mij maar gewoon bellen of e-mailen. Hoe schakel ik deze hele SMS service uit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
4.6K

Antwoorden (6)

Je kunt bijvoorbeeld iedereen een mailtje sturen of een sms-je :P dat je dit niet meer wilt en dat ze gewoon moeten bellen of mailen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Misschien dat de volgende link iets voor je is/je verder kan helpen?

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/14432
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben ik nog wel ff bezig... Ik krijg nogal veel SMS-jes (die ik zelden lees) veel te onhandig vind ik dat. Ik gebruik mijn GSM enkel om te bellen en om gebeld te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, het is 1 keer wat extra werk, om de sms-jes uit te pluizen en als je dan iedereen een mail hebt gestuurd, heb je er, als het goed is, geen last meer van! ;-) Ik hoop, dat je in ieder geval wat aan de link hebt!
Je kunt hiervoor het beste even met de klantenservice van je mobiele provider bellen. Als het mogelijk is, zijn zij degenen die het voor je kunnen doen. Of het echt kan weet ik niet..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is wel degelijk mogelijk. Ik heb er weleens geexprimenteerd en het werkt ook nog. Ik probeerde echter alleen de uitgaande te blokkeren maar deze code werkt zowel in en uitgaand.

- ontvangst SMS berichten * 35 * password * 16 #
- opheffen blokkade # 35 * password * 16 #
- Status blokkade * # 35 * 16 #

Standaard password staat bij de meeste providers waarschijnlijk op 0000.

Bron: Mobilogie.com

Als je alleen de welkomstsmsjes in het buitenland wil blokkeren kun je het beste met de klantenservice van je provider bellen. Vodafone zette het een paar jaar geleden zo uit voor zowel mn abo als mn prepaid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je NOOIT reageert op sms, ze niet eens leest, dan is het gauw afgelopen denk ik.

Of niet, maar dat merk je dan niet eens :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nooit op reageren als de box vol is is hij vol en komt er niks meer bij, dat doe ik ook bij mijn voicemail asl het belangrijk is bellen ze wel terug,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Groot gelijk! We worden tegenwoordig overal en altijd achtervolgd door e-mail, voicemail, en sms
Doen wat ik ook heb gedaan: die GSM de deur ( je zak ) uit en er nooit meer een aanschaffen. De mensen die met belangrijke dingen kunnen komen weten mij toch wel te bereiken. Heus t valt echt wel mee.... sterker nog.... een aanrader.