Verbinding met wifi maken 360h1, hoe moet dit?

Toegevoegd na 20 seconden:
Gaat om de samsung 360h1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het lijkt me dat je naar instellingen -> netwerkinstellingen moet en daar iets in de richting van 'nieuw netwerk zoeken' moet, ik heb zelf geen Samsung.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst Wifi aanzetten, onderin het hoodfmenu
Dan druk je op "turn on" of "aanzetten" oid in het midden onderin het scherm.
Dan druk je op het vergrootglas linksonderin, end an krijg je de netwerken te zien die binnen bereik zijn. Door naar beneden te scrollen kan je zien welke netwerken er verder weg zitten.
Dan druk je op het icoontje van het netwerk waar je verbinding mee wilt maken.
Dan druk je op "connect" of "verbinding maken" in het midden onderin het scherm.
Als het goed is krijg je nu een stippellijn tussen het icoontje waar je net op gedrukt hebt, en het telefoontje midden onderin het scherm.
Dan druk je linksbovenin op het kruisje om af te sluiten, en zie je bovenin je scherm het "wireless" icoon staan.
Dan open je de browser, en druk je rechtsonderin op de 3 stippen, dan zit je in de instellingen.
Daar ga je naar "settings" (onderste optie), en internet profile/internet profiel
Dan druk je op de bovenste optie, verbindingsvoorkeuren/connection preferences, en druk je op wifi-connections/wifi verbinding.

Nu gebruik je wireless.

Voor een video met uitleg (in het engels) klik de link.
http://forum.vodafone.ie/index.php?/topic/1493-using-wifi-on-the-vodafone-360-samsung-h1/