Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Blackberry messenger

Ik heb een vraag over blackberry messenger. Nadat ik een ping had gehad blijft het tekentje dat ik een ping had in beeld staan. Ik heb gekeken, maar ik heb geen pings. Ik heb me bb curve al uitgezet, maar
dat werkt niet.. Zou ik nu bb messenger opnieuw moeten downloaden? Zo ja: worden mijn pingers dan verwijderd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
674

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou inderdaad de messenger app opnieuw kunnen downloaden na het verwijderen. Hierdoor raak je je contacten wel kwijt, maar je kunt de gevens even opslaan en dan opnieuw toevoegen, of je contacten even op de hoogte brngen en dat ze jou ook opnieuw kunnen toevoegen, na een dag bv. Tot die tijd heb je de nieuwe app weer en ben je zeker van je je contacten, dat je ze nog in je lijst hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit gebeurt als je een bericht hebt weg geklikt voordat je hem gelezen hebt. Wat je kunt doen is alle contact personen 1 voor 1 even openen, dan even met je cursor heen en weer over het gedeelte waar je je tekst invoert en dan weer sluiten. Op het moment dat je bij de persoon bent die je dat bericht gestuurd had, zal je tekentje weer verdwijnen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding