Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan dit? (zie uitleg)

Als mijn buurman gebeld word dan hoort hij al alles wat er gezegd word voor hij opneemt. De gene die hem belt hoort alleen de telefoon overgaan. En als de beller bijvoorbeeld een gesprek heeft dan kan mijn buurman dat allemaal horen. Zolang de piep nog overgaat.
Erg vreemd. (bijv. Die klojo neemt niet op ofzo)

Bij mijn buurman weet ik dat dus en zal op mijn woorden letten maar hoe komt het? hoe weet ik dat dat bij een ander niet ook zo is? En waar ligt het aan?
Hij heeft een nokia en KPN.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
789

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Sommige telefoons ondersteunen die functie. Mn broer had vroeger een sony gsm die dat ook kon. Best grappig hoor. Helaas kan dat niet met iedere telefoon. Ben alleen de naam kwijt hoe die functie daadwerkelijk heet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK weet wat je bedoelt en dat is geen functie, dat is een fout in de telefoon. Meestal als je hem al wat langer hebt. Ik had het ook met een sony ericsson. De telefoon ging over en tijdens het "rinkelen"hoorde ik degene die me belde al praten.Gelukkig horen ze jou dan weer niet voordat je opneemt. Ik denk dat het dus komt door slijtage/ouderdom van de foon waardoor hij dit gebrek kan gaan vertonen. Bij nieuwe telefoons heb ik het niet eerder mee gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding