Ik mag van mijn baas een smartphone. Nu moet ik kiezen tussen een Blackberry Torch of een Iphone 4. Welke zal ik nemen en waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het ligt er heel erg aan waar je je telefoon voornamelijk voor wilt gebruiken en wat je belangrijk vindt. Beide toestellen hebben voor en nadelen. Veel aanhangers van de Iphone hier zag ik al.... Ik werk zelf in deze branche en wat ik merk is dat er over de Iphone aanzienlijk meer klachten zijn dan over de BB. Het is een heel gevoelig toestel en dagelijks worden honderden defecten bij ons gemeld. Dit hoeft niks uit te maken maar houd hier wel rekening mee als je voor dit toestel kiest. Grote voordeel van de BB is de instant email. Ik zou je op Internet even goed oriënteren en kijk dan vooral naar wat jezelf belangrijk vindt aan je telefoon. Want smaken verschillen, wat de één super vindt, vind jij misschien wel helemaal niks en andersom!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

de iphone 4 natuurlijk daarop heb je alles wat je wil!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf sinds kort een Iphone 4 en ik zou niks anders willen! Heel fijn in bediening en voor alles wat je kan bedenken is wel een app. En de touchscreen reageert erg goed en precies. Bij de Blackberry torch vind ik zelf het niet heel handig dat je het open moet schuiven en het toetsenbord is super klein en ik heb van meerdere mensen gehoord die er een hebben dat die toetsjes er wel eens vanaf vallen.. Dus mijn keuze zou de Iphone zijn ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sowieso iPhone!, bb heeft slechte recensies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beantwoord via iPhone ;-)
Blackberry natuurlijk, dat is een echte zakelijke telefoon en (cr)Apple heeft vaak problemen dus niet doen om je moet iets alleen voor design kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zakelijk, zou ik ook blackberry nemen.
iPhone
Omdat je van de keuze voor een iPhone alleen maar spijt hebt, dat je het niet veeeeel eerder gedaan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De toetsjes op een Blackberry zijn te klein om er fatsoenlijk mee te typen. Verder heeft een blackberry technisch gezien lagere specificaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou en blackberry nemen want de Iphone 4 heeft een paar problemen bijvoorbeeld dat je gesprek vanzelf afsluit of dat je verbinding te slecht is natuurlijk heeft de blackberry torch ook veel problem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPhone 4. Werkt gewoon het makkelijkst en best. En de app store van Apple is de grootste van alle platformen (ca. 300.000 apps)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen hier zegt natuurlijk de iPhone 4 en dat is logisch. Enigste probleem is dat deze telefoon zeker GEEN zakentelefoon is en de BlackBerry juist wel. In principe kun je precies hetzelfde. Op alle twee kun je een 3G abbonement kopen en alle twee hebben ze een app store. Verder is het kwaliteit van bellen en smssen even goed. Het enigste verschil is dat je met iPhone 4 ook kunt beeldbellen tegenwoordig en dit kan met de BlackBerry Torch nog niet. Ook heb je met de BlackBerry Torch touchscreen en dit heb je bij de iPhone 4 ook. De BlackBerry Torch geeft dan nog de extra mogelijk om de telefoon uit de schuiven voor het welbekende qwerty toetsenbord. De keuze ligt dus helemaal aan jou! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar iphone heeft veel en veel veel meer apps...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waar denk jij dan aan?
Juist spelletjes zeker. Daar zijn er wel een miljoen van in de App store.