wat is een goede smartphone ?? ik wil graag een mobieltje nemen , ben 3 jaar uit principe zonder geweest en wil nu wel eens internet enzo on the go

ik zat te denken aan een iphone of een htc , maar welke , en wat voor abonnement is redelijk ? inclusief internet , en wat is die datalimiet waar je wel eens wat van ziet , , , ik heb eens zitten kijken online , maar ik ben er zo niet in thuis !! help ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
bamibal
13 jaar geleden
Uit welk principe ben je drie jaar zonder geweest?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@bamibal, ik denk niet met de rest mee willen lopen.

Antwoorden (5)

Zelf heb ik een iPhone 3G, en ben er zeer tevreden mee. De applicaties die je erop kan zetten (programma's) vind ik persoonlijk leuker dan die de htc heeft (mijn vriend heeft en htc) maar de verschil tussen de applicaties word wel steeds kleiner. De abonnement bij mij bestaat uit 150 belminuten en 150 sms en onbeperkt internet. Het klinkt misschien als weinig belminuten, maar ik bel minder aangezien ik veel via de mail en whatsapp (gratis sms applicatie) kan regelen. Wel ben ik 30 euro per maand kwijt en heb ik een 2 jarig contract. Als je voor een htc gaat is het volgens mij wel goedkoper dan de iPhone, en de verschil tussen de twee systemen word steeds kleiner, dus in principe, als je goedkoper uit wilt zijn, is de htc geschikter. En toch, vind ik de iPhone fijner, maar dit is niet gebaseerd op feiten :p dus.. Hopelijk heb je iets aan mijn advies :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
super , jij kent dus beide phones ,,,, dankjewel !!
Ik heb zelf altijd een hekel gehad aan een touchscreen telefoon maar ben toch vorig jaar overstag gegaan voor een iphone en ik zou niet meer zonder kunnen en willen.
Echt een geweldige uitvinding joh.
Altijd en overal internet bij je wat bijna net zo snel is als je internet op je gewone pc !!
Het is eigenlijk gewoon een inimini laptop.
En de applicaties die je erop kint zetten zijn ook zo leuk !!

Een Blackberry is ook een smartphone maar de toetsen van zo'n ding zijn zo verschrikkelijk klein dat als je lange nagels hebt je niet eens normaal een smsje kunt maken.
Tegenwoordig heb je zoveel smartphones en zo dus ook de HTC en de Samsung galaxy S maar als ik kijk naar de snelheid en het vloeiende werken vam het toestel met pagina's bekijken en foto's doorlopen is de iPhone zo vloeiend !!

Ik kan je echt aanraden een iPhone te nemen !!

Succes met je keuze ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen hacker of jailbraiker bent, niet geniaal met apparatuur. Maar toch wil profiteren van interssante of leuke stuff raad ik je een i phone aan. Als je er mee doet waar ie voor hs heb je er veel lol van. Vriendinnen die koZen voor een ander hebben er spijt can als ze zien hoeveel leuks je me de i phone kan. Alleen i tunes is ff wennen.
Qua geld en verbruik is ie overzichteljjk en hief je niet over je bundel. Goed kiezen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd , ik ben geen whizzkid , maar ik maak nieuwe dingen me wel gemakkelijk eigen. ik denk niet dat ik nog om een i phone heen kan , , , , thx ! iemand nog tips welke en welk abbonement ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er misschien ook aan waar je woont. Ik heb t- mobile150. Dan mag je 150 sms versturen én 150 minuten bellen én onbeperkt internet. Maar de dekking van t-mobile is niet heel goed. Ik hoor van veel mensen die liever een abo bij kpn zouden willen, die bieden dat nu ook sinds kort voor i phone, maar ik weet niet welke soorten abo ze hebben. Vast wel een betere dekking...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar ik heb begrepen is het niet zo dat je bij dit abonnement 150 sms'jes mag versturen en daarnaast 150 minuten mag bellen. Mij is verteld dat iedere sms gelijk staat aan 1 belminuut en van het totaal bundeltegoed van 150 wordt afgetrokken. Daarnaast mag een sms niet groter zijn dan een aantal vastgestelde tekens want anders wordt een grotere sms voor 2 of meer gerekend. Wel is een maandelijks niet verbruikt tegoed onbeperkt te gebruiken en vervalt dus niet na de maand waarover dat tegoed is ingegaan en dat is heel mooi vind ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu, het is echt waar dat je én 150 mag bellen, én 150 mag smssen. Dat je voor een lange sms 2 smssen miet betalen klopt ook, maar volgsen mij is dat bij elke aanbieder. ShortMessageService, dus je hebt altijd n beperkt aantal leestekens. Nadeel van iphone is dat ie niet aangeeft wanneer je sms te lang is, dat was bij andere aanbieders wel.
Wil je een lange sms, dan kun je em beter en gratis als mail versturen. Of gewoon whatssap erop ketsen.
Maar 150 en 150 weet ik 100% zeker. Ow, en je mag er 2 maanden mee ddoen voor t vervalt. Maar kets je belstatus app erop dan hou je goed overzicht en kun je binnen je bundel
iphone 4 met abbonement, samsung wave of galaxy, blackberry bold 9780, htc desire pro, blackberry torch,