Zit er Facebook chat op een HTC Desire?

Ik Will een HTC desire (mischien HTC desire HD) kopen, maar ik wil wel Facebook chat erop hebben.... Kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Kimath
13 jaar geleden
Kun je niet even zonder Facebook dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik ben sociaal erg actief. :)
Dat zou bij jou natuurlijk geen probleem zijn.
Kimath
13 jaar geleden
Bij mij het inderdaad geen probleem als ik eventjes zonder Facebook zit. Op het werk in de pauze kan ik op Facebook, en 's avonds als ik thuis ben ook. In de periodes daartussen zit ik niet constant online, maar onderhoud ik mijn sociale contacten met vrienden en collega's in real life :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat begrijp ik, ik zit ook niet constant online, maar ik heb een grote sociale cirkel, en dus wil ik, in contact met mijn vrienden blijven :)

Antwoorden (2)

Ja daar heb Je een speciale app voor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Android Market vind je Facebook Chat Apps, er zijn er een paar die gratis zijn, maar ook betaalde apps.
De gratis versie heeft vaak reclame in de App verwerkt.

Zie bijvoorbeeld de gratis versie in de bron.

Succes ermee!

Team GSM Buddy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartelijk Dank!!