Bestaan er aparte internet abonnementen voor een mobiele telefoon waarmee niet wordt gebeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja die bestaan er, je krijgt -bij de KPN in ieder geval- een dongel die je in je pc of laptop doet en daarmee kun je alleen maar op internet en niet bellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou natuurlijk altijd kunnen proberen om r4i firmware op je r4 te zetten. maar ik neem aan dat de kaart van binnen (printplaat en chip) gewoon anders is in een r4i kaartje dan een r4 kaartje. Ik denk dat het niet te doen is. Je kan beter gewoon een nieuw kaartje kopen. Voor 36 euro heb je er eentje met 8 gb sd kaart of €10,- voor een losse r4i zonder sd kaart.

www.useegames.com