Hoe kan ik zorgen dat mijn iPhone niet telkens alles synchroniseerd

Het duurt telkens best wel lang voordat alles gesynchroniseerd is.Kan ik dit overslaan of dingen afvinken. Ben niet zohandig met iTunes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I tunes is ook best gebruikers onvriendelijk. Gepuzzel...

Het beste antwoord

Klink in iTunes (als de iPhone aangekoppeld is) links op iPhone. Hier kan je in dit scherm onderaan al een paar dingen uitvinken. Verder kan je dan bij de tabbladen meer dingen uit vinken, bijvoorbeeld bij video's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij iTunes kun je delen maar syncen zodra hè dit wilt daar moet je het aanpassen