Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen om de batterij van m'n blackberry curve langer mee te laten doen?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
881

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

- Alles afsluiten dat misschien onbewust aanstaat, zoals bluetooth.

- Je instellingen zo zetten dat het lampje van je scherm niet te sterk brand en snel weer uitgaat na activering.

- De batterij helemaal leeg laten lopen en dan helemaal opladen in 1 keer, enz enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas opladen als je batterij leeg is, anders haal je het levensduur van je batterij weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry maar is vandaag de dag niet meer aan de orde, de accu's die nu geleverd worden bij een toestel hebben minder, tot geen last meer van omdat ze een andere samenstelling hebben.
Het is wel zo dat de laadcapaciteit met de keren minder wordt, omdat ze gewoon "op"zijn.
3 gs uitschakelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1x per maand batterij/accu helemaal gebruiken totdat ie helemaal leeg us. Daarna volledig opladen.
Dit elke maand herhalen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al het bovenstaande is handig. Een tip nog: als je batterij echt bíjna op is en je hebt hem nog nodig (zal waarschijnlijk snel gebeuren gezien de aard vd vraag) dan helpt het je accu te verwarmen, bv mbv lichaamswarmte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei bekend probleem dit heb ik nog steeds met mijn bold!

Alleen ben er wel achter gekomen dat het echt door bellen komt,
Om de een of andere reden trekt dat je batterij egt leeg!
Dus gokje bel jij ook veel? Of word je veel gebelt?

En wat ook wel is help is je batterij er uit en er in doen want ik heb soms dat 100 dinge tegelijk aan staan die ik niet kan afsluite zonder dit te doen.
Belangrijk als je dit doet echt je batterij eruit en erin dus niet aan en uit zette haha

Succes en still guessing dont call that much
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een slecht signaal hebt en je GSM steeds het signaal peilt naar sterkere mast kost dat ook ongelofelijk veel stroom.. zeker omdat dat niet in het zicht gebeurd.. dus let op je antenne icoon, is die laag dan is je accu 75% sneller leeg dan met een sterke ontvangst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding