waar staat mijn simkaart nummer?

Ik heb overal op internet gezogt maar ben niet wijzer geworden. Normaalgesproken staat het simkaart nummer op de simkaart zelf, alleen bij mij staat er een nummer van 10 cijfers.
Ik wil een abonnement halen, maar er word gevraagd naar mijn simkaart nummer. Als ik de 10 cijferige codes opgeef die vermeld staat op mijn simkaart dan zegt ie dat ik een onjuiste simkaartnummer heb opgegeven...

Ik heb een simkaart van Lebara.

Iemand enig idee waar ik mijn simkaart nummer kan vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
capthavoc
13 jaar geleden
ik vraag me af welk nummer je precies bedoelt ?
het telefoonnummer zelf of de imei van je toestel ? de puk code de pincode ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de simkaart nummer, dat hebben ze nodig als je je nummer wilt behouden

Antwoorden (4)

Vaak staat dit nummer ook op het kaartje waar je simkaart in zat zeg maar. Echter zou dat nummer op je simkaart wel moeten werken. Misschien even contact opnemen met Lebara?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op het kaartje staat ook niks vermeld, ik denk idd dat ik contact moet opnemen met lebara
Het staat gewoon op je sim kaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het staat als het goed is op het kaartje waar je, je simkaart uithaalt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan hier volgens mij ook achter komen door te smsen naar een bepaald nummer... Ik zou even de handleiding erbij pakken als ik jou was, want dit is voor elke provider anders en ik heb geen ervaring mat Lebara