Hoe kan ik buitenbundel Zijn terwijl ik nog 300 min heb? Het wordt steeds meer er komt steeds ongeveer 45 cent bij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (8)

Zit je toevallig in het buitenland? Dat is buiten je bundel. Ook internetten kost veel buiten Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht komt dit doordat je het datalimiet van je internet hebt overschreden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op een grensgebied woont kan je vaak beter zelf netwerk kiezen zodat die niet zomaar omspringt... Of misschien datalimiet overschreden... Of je krijgt een sms (betaaldienst)...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je je perongeluk opgegeven voor een abbonomentendienst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bijvoorbeeld een ringtone besteld van die tv reclames, meestal zit er een addertje onder het gras
Niet altijd alles valt binnen je bundel. 0900 nummers bijvoorbeeld of een MMS versturen. Pas op dat het niet te veel wordt en kijk straks op je factuur waar de kosten vandaan komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt zeker t-mobile.. Heb ik ook gehad. Dat betekent dat je sms'jes op zijn maar dat je nog wel belminuten hebt! Dat is knap vervelend ik zat er ook elke maand zo'n 50 euro overheen omdat 1 sms'je 0,25 cent is (dat is best duur). En omdat er al sms'jes bij die abonnement zitten, kan je er geen sms bundel bijnemen! Ik vond er erg vervelend en ben daarom naar Vodafone overgestapt, je kan ook gewoon minder sms'en..
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekijk de specificatie van je rekening! Hier staat gedetailleerd in wat je belt/smst/internet en of dat binnen de bundel is of niet. Met zo weinig informatie hier, blijft het gokken voor ons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat hoi234 zegt is ook een goeie, het zou ook kunnen zijn dat je onbewust internet verbruikt, terwijl dit niet binnen je abbonement zit en er dus voor betaald.