Weet iemand een goede prepaid telefoon die niet boven de 150 euro is maar er ook niet suf uit ziet e. Iedereen heeft?

Mijn prepaid telefoon is laatst stuk gegaan en ik ben dus heel erg toe aan een nieuwe. Maar ik wil wel gewoon een mooie en niet eentje die iedereen heeft! Het liefst wel met foto camera. En hij moet ook niet duurder zijn dan 150 en natuurlijk het liefst nog goedkoper. Iemand een idee voor een goede telefoon voor mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (10)

nokia 5230 - touchscreen, beetje suffig wel, maar goedkoop en veelzijdig. (helaas geen wifi)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de Samsung Shark 2 S5550, die heb ik ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor 180 heb je blackberry 8520 curve met half jaar gratis internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sony ericson x8, Nokia c3, bb 8520
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sony ericsson W910i
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung GT-3550
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lg cookie
samsug star
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.kieskeurig.nl.
Hier kun je je al je wensen aanvinken en laat hij zelf een lijst zien met de mogelijkheden.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung monte makelijke telefoon camera mooie vorm zit lekker in je hand goede geuluidskwalitijd bleutouth en alles wat je nodig hebt op je mobiel zit er op echt een aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Samsung i5800 !

Heb hem al paar weken, zag er nog niet veel mensen mee lopen, maar echt zo'n fijne telefoon..

Werkt op android, je kunt er heel veel ( ook heel veel ) gratis apps voor downloaden e.d.

Zit ook Wi-Fi op, internet, 3g en een zeer gevoelig touchscreen (voor aanraking, en je hebt weinig kans dat ie perongeluk aan gaat e.d.)
Verder ziet ie er nog geweldig uit ook! Geluidskwaliteit is ook te doen, evenals de camera kwaliteit.

Groetjes,