hoe kan ik goedkoper smsen gewoon met prepaid want ik betaal er nu 23 cent voor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Het beste antwoord

Dat kan veel goedkoper. Er zijn diverse aanbieders die sms'jes veel goedkoper aanbieden. Kijk eens op de twee links hieronder.
Via www.bellen.com kun je allerlei prepaid aanbieders onderling vergelijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (7)

Goedkoper zoeken, 23 cent is idd best duur vind ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hi kost 5 cent per sms
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Sms bundel kopen! Volgens mij heb je voor 10 euro 1000 sms'jes!! Die krijg je nooit op! En normaal kan je voor 10 euro: 10: 0,23 cent = 43 sms'jes versturen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ik heb ook de vodaphone blox en het werkt echt goed voor 10 euro 1000 smsjes dat zijn er ongeveer 30 per dag! Het enige nadeel is dat als je ze ophebt je moet wachten totdat de maand voorbij is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met blyk heb je 3000smsjes voor 10euro!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vodafone blox 1000 smsjes voor 10 en dat moet je dan elke keer weer inschakelen het duurt een maand en het is geen abonnement
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Andere sim kart erin stoppen.
Of abbonement nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
t mobile, als je per maand 10 euro opwaardeerd krijg je 300 smsjes er gratis bij