Push bij mail betekend dat hij continue je mail refreshed. en vervolgens als je een mail hebt hij hem dan automatisch laat zien.

Als je hem op pull zet moet je eerst je mail aanklikken en verversen dan pas gaat hij je mail ophalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt !

Andere antwoorden (2)

Dat er vanaf een andere computer een bericht naar jouw iphone of ander apparaat gestuurd wordt. Bijvoorbeeld om te melden dat er nieuwe email is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat er een venstertje in beeld komt met een bericht.