Ik wil op mijn iPhone een app hebben (geen jailbreak) waarmee ik snel instellingen kan doen om de batterij te sparen.

Ik wil dus met één klik in het netwerkinstellingen menu komen om bv wifi en 3G uit te zetten. Weet iemand of er een app bestaat die dit doet. ?

13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dan moet je SBSETTINGS hebben.
Om batterij te sparen ken ik alleen de app cleanstatus. Hiermee kan je diverse dingen uitzetten. Bv de klok, providerlogo, wifi symbool enz. Maar je kan het alleen vinden in cydia. Dus je hebt een jb nodig. Maar waarom wil je geen jb? Je kan een jb zo weer van je telefoon halen. Het is alleen maar een klein stukje software dat er voor zorgt dat niet alleen door Apple gecontroleerde Apps kunt dl'en
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee 1 klik settings kan alleen via JB. Apple wil het gewoon niet hebben. Dus JB en dan SB settings installeren.