Er zit n barst in het glas van m'n IPhone. Waar kan ik deze goedkoop laten vervangen

Bij een Apple Store kost dat €180,- . Dan moet voor minder kunnen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (10)

Phone glass!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iphoneservice.nl doet het volgens mij voor iets van 70 euro(voor de 3GS).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check voor de zekerheid of je nog fabrieks garantie hebt zo heb ik het ook laten vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een nieuwe iPhone krijgen van je verzekering of anders op de zwarte markt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan zelf een ruitje kopen op ibay of marktplaats en dan kan je die erZelf inzetten(3g)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CARGLASS BELLEN!!!
hahahahahah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PDA parts Breda
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goedkoop en je kan er op wachten
iphonerepair.nu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPodreparatie

http://www.ipodreparatie.nl/